homestyling del 3

Nu vet jag varför man aldrig ska ändra sig och börja gilla nått som man från början tyckt va fult!!!
Om jag hade hållt fast vid att jag inte alls tyckte att panelgardiner va det minsta snyggt hade jag inte haft så stora problem med att få till det, nu när jag lurat på mig själv att införskaffa dito kreationer!

Vore det inte för att jag helt plötsligt insåg att jag visst tyckte om dessa tygremsor hade jag också sluppit hamnat i sladdproblem nr ???? 248???
Då gardinkappan åkte ner passade lampsladdarna på att genomföra ännu en kupp!!! :O
Ty där bakom den lila biten tyg hade metervis med sladdar gömt sig i väntan på att få hoppa fram och attackera den så varsamt framformade stylen i köket *suck*

Hsh... detta skall åtgärdas å det snaraste!!!
När jag tänker på det är det ju lite skönt att jag inte åtgärdat det första sladd problemet, ty i händelse av att den åtgärden genomförts hade jag ju fått börja om nu igen... Nä... nu ska det gås lös med avbitartänger eller vad det nu är för slags verktyg som kan komma att användas under denna lilla operation! och för kännedom är jag rätt säker på att pluttklammrar är ett väldans bra alternativ och som det ser ut i skrivande stund kommer det att monteras upp lämpligt antal av nämda pluttar.

image69

Börjar bli riktigt sugen på att fixa det nya köksbordet nu... detta blir rödare och rödare för varje gång jag ser det! snart måste jag blunda för att inte få röda ögon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0