jag hatar färger!!!

Vaknade idag... trött som vanligt...

Sidospår: Jag hoppas lite att blodprovet ska visa att det är nått fel.. inte så att jag vill vara "sjuk" men om det skulle vara så kommer jag ju få medicin och kanske slipper må så här...?
Men som Herr dr sa om mina lungor... det är inte så bråttom med behandling, hon vet ju inget annat. Å jag håller med kostigt nog!! jag vet ju inte hur man ska vara...

Tillbaka till ämnet: Kravlade mig ur sängen 18 minuter efter att telefonen larmat (Stämmer! jag har börjat snooza på gamla da´r! ni hör ju att det inte är som det ska!)
Tog på mig nått som ev skulle kunna gå under rubiken kläder... tur att inte grannarna är här nu!!!
Vilken syn för dom att titta ut och se mig i nattlinne, mysbyxor, fleecetröja och dunjacka den 1a juni hahaha!!! iofs är det väl inte så troligt att dom skulle lagt märke till nattlinnet under allt annat men man vet inte hur observanta dom är!
Hmm... yrvaken greppade jag kameran och gjorde mig redo för att gå ut och beundra hur vacker färgen blivit under natten, trodde jag!

image80

Pffff!
Det här är inte den fägen jag har pluttat ihop, det säger jag bara!!!
Undrar verkligen om Jens på färglabb va riktigt vaken när han analyserade min plankbit eller om nån slog honom i huvudet med den först!
Well Well... jag har inte gett upp... än! förhoppningsvis hinns det med en målning till idag och kanske, kanske ändrar sig färgen då... vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0