senare

*pust*

Nu har jag varit duktig =))

Det visade sig allt eftersom tiden gick att grundfärgen inte bara var "något ljusare" det var något blåare också! men vem bryr sig väl i det??
Det ska ju målas två  gånger till *suck* så det ska väl rätta till sig.

image100

Idag va det riktigt roligt att måla så jag kladdade vidare

image101

hmm... det här är alltså den ljusa gröna... men eftersom det är näst intill midnatt nu så kanske ljuset inte ger färgen rättvisa.
Tycker själv att jag är en hejare på att måla... lite flammigt blir det ju, det får man räkna med *visslar*

Imorgon blir det Örebro och troligtvis regn, så jag får nog vila mina målarmuskler iaf en dag, däremot är det mycket möjligt att det händer grejer i köket igen!!! har ju en list kvar att sätt under skåpen, mot kaklet, vilket måste göras för spottarna kan installeras... *hoppas, hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0