PRO!

Weehooo!!
nu är målaren äntligen här =)) jag fegar ur det där med att stå på stege så det blev till att överlåta det åt ett proffs!
Törs dock inte gå och ta nått kort så ni får klara er utan bild... haha!!!

Just nu rumlar det runt ute på den södra gaveln, det är bra! det är den som syns när man kommer ner på gården och då ser man även garaget, som ju redan är färdigt...

SNART får jag börja inreda (eller heter det utreda??) balkongen =))
Har beslutat mig för att dom gula fåtöljerna kommer få hänga kvar och att jag ska försöka att inte vara föööör ivrig när det gäller att bygga en bänk därute...
Jag har dock redan kollat på trall och bestämt vilka blommor som ska få flytta till utomhuset =)) Det är inte helt lätt att låta bli att drömma sig bort ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0