Möhippa

Jaha! Mitt livs första möhippa är över...
Tänker inte orda så mycket om just den men jag träffade iaf Håkan i Nora!!

Kunde snabbt konstatera att Nora dagarna vs Ludvika dagarna inte har mycket att komma med!
Det första som mötte oss var en ENTRÉAVGIFT! well well tänkte jag... några pengar kan dom väl få... "några" visade sig i det här fallet vara 220!!!!! TVÅHUNDRATJUGO PENGAR!!! för vad undrar jag??????

I ludvika är det gratis så när som på en frivillig avgift på 20 kr! märk skillnaden: FRIVILLIG samt att det är märkabara 200 spänn som skiljer!!

Att skylla på att vädret gjorde att det va dåligt med folk är bara bullshit!
Förra helgen spöregnade det typ hela tiden och ändå va det (enligt pumpbolagets egna siffror 12 500 personer där!! hahahahah!!!) mycket mer folk!!

Nåväl... för den som tycker att det hade varit värt 200 att få se Andreas hade det här varit en toppen dag!!
Håll till godo även om jag inte förstår varför...

image103

image104
jag säger då det!! uscha!

Självklart tyckte inte Norafolket att 200 va en tillräcklig summa att betala om man vill fotografera så därför hade dom bestämt sig fär att införa foto förbud på HELA området...
Mycket töntigt enligt mig!!!  SKÄRPNING!!

Nu ska det mycket till för att locka mig dit igen... men det är klart... Rätt Martin skulle väl iofs vara värd vad tusan som helst =))
Trackback
RSS 2.0