Köksbord

Wiiieeeee!! nu har jag äntligen fått bordet =)

En liten stund började jag känna den välbekanta känslan av att hitta saker som kunde få mig att fundera över om det va rätt beslut att köpa det här bordet... MEN nu har jag bestämt mig för att inte bry mig!! jag är nöjd!

Det hela började dock lite åt det dåliga hållet när killen från DHL upplyste mig om att han redan skadestämplat följesedeln... oroväckande!! minst sagt...
Som tur var hade iaf bordet klarat sig även om kartongen såg märkligt mycket skrynklig ut för att kunna innehålla ett helt bord... well well...

Till min lycka visade det sig senare att stolarna var färdigmonterade!!! wiiiiiieeee!!!! kunde inte vara bättre med tanke på att jag inte kunda vänta en sekund på att få se hur dom såg ut :P

En dålig sak va väl att trots att dom va monterade och klara så kom en av stolarna i två delar... pax för att inte sitta på stolen med 3 ben!!
Nu löste det sig ju iofs så smidigt att det kommer en ny stol nästa vecka och att dom då tar den trasig med sig så jag slipper se den :)

Än en gång... jag hävdar fortfarande att viss lycka kan köpas för pengar =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0