I do!

Då var det söndag, dagen efter bröllopet... och det gick ju riktigt bra för mig tycker jag! jag skulle vilja påstå att det är ganska lätt att gå på bröllop när man tänker efter!! och när man klarat av den första stäckan, 50 meter hinder, som innehåller frågor som "vad ska jag ha på mig?", vad ska jag ge dom?, vem får jag sitta brevid? osv! är det ju faktist bara att hänga på!!

Till min stora förtjusning hade brudparet (som jag hoppats på!) skrivit om alla sina gäster...
"21 - Brudparets vän. Inredningsintresserad ljuspartypingla med stort sinne för färgkombinationer."
=)) nån som känner henne???

image115

image116

För övrigt känns det som att jag måste börja träna på att rimma och skriva tal... det är ju jätteroligt!!!!

Nåväl... 6 veckor till nästa gång.... VAD SKA JAG HA PÅ MIG???, vad ska man ge dom??, vem får jag sitta brevid??

Trackback
RSS 2.0