golv

Balkong golvet!
Jag börjar tröttna på att inte veta hur jag ska göra...

Har i det närmaste gett upp om plattorna då jag misstänker att det skulle sluta på någon nätt liten summa i 10 000 kronors klassen, känns inte värt det!!

Panga bort färgen med värmepistol, lacka och lägga ny trall uppepå... känns som att det är för mycket jobb för att vara värt det och att det skulle kosta lika mycket som att...

... byta alla plankor... Börjar dock se ut att vara enda alternativet om jag vill få bort springorna  som är flera cm för breda, och det vill jag ju...

Tänker inte lyssna på dom som säger att det kan vänta tills nästa år! DET KAN DET INTE!!

Kommentarer
Postat av: Fridah

HAHA! Du använde värmepistol!! :P
K&P Super F ;)

2007-10-24 @ 16:29:28
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0