Fönster

Taket på balkongen är klart... väggarna klara så när som på en bit under ena fönstret!

image107

Så då återstår det svåra jobbet med fönstren :S min snilleblixt som jag fick förut fungerade inte så snilligt i verkligheten, då jag i mina funderingar glömt att de flest fönster är kittade.
Verkar dock dom som att det ska fungera rätt bra att måla även utan att maskera med tejp... det återstår att se hur resultatet blir!

Har upptäckt att det kanske inte är så snyggt med bara mörkt grönt runt fönstren...

image108 

Kanske ska lite vara ljust?? kanske ska jag låta det nya fönstret vara vitt??

image109
HJÄLP!!! (men vad hjälper det???)

Därefter blir det till att se över staketet... överliggarna måste bytas helt och kanske nått mer... troligtvis nått mer *suck*
Ska även fundera över om jag vill ha fler brädor i staketet... som det är nu känns det som att insynen är lite mer än vad som är ok för mig!

Sist men inte minst måste ett beslut fattas om vad som ska göras med golvbrädorna... måla? i så fall.. vilken färg?? Har i det närmaste bestämt mig för att det kommer bli trall så mellanrummen kommer jag inte bry mig om nu... det får bli nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0