bröllop

Idag gäller det alltså!! med tanke på hur nervös jag gått och blivit skulle man kunna tro att det är jag som ska gifta mig :O
Har aldrig varit på bröllop förut... hur gör man??

Jag har fått veta att jag ska sitta på brudgummens sida ...hm... VILKEN ÄR DET????
Det är iaf fint väder dagen till ära, det tycker nog dom flesta är bra... även dom som inte ska gifta sig! Jag t.ex.! jag är mycket nöjd med dagens väder och har nu fått lite hopp om att jag inte kommer frysa ihjäl under tipspromenaden som jag hört ska bli.

Satt och pysslade med kortet och presenten igår och gissa vad som snurrade inne i mitt huvud hela tiden! näe, inte brudvalsen... longbottom!! gaahhh!!!
Jag är såå trött på långstjärt nu, verkligen! jag är det...

Har för övrigt lyckats bestämma mig för vad jag ska ha på mig och känner mig nöjd med att kunna fullfölja brudparets rosa tema!
Helt galet men sant! jag har t.o.m införskaffat ett par rosa klackskor hahah!!! OCH jag kan gå i dom =) inne iaf... få se hur det går ute på kyrkbacken som ju är grus... :/
Näe, nu är det snart dags att börja om jag hinna klart till kl 14 hehe!
Trackback
RSS 2.0