...och det varde ljus...

ÄNTLIGEN! har jag fått lite lampor i köket...
image131 

Ägnade större delen av min vakna tid under dagen med att städa och plocka ur lite skåp.
NU VET JAG att jag har för mycket saker!!!!!
Efter att jag tömt de nedersta hyllorna var hela matsalsbordet fullt av saker, endel mer nödvändiga än andra... Bävar inför att behöva bära tillbaka allt till köket igen *suck*

Men i och med detta är köket till 99,9% klart! fortfarande fattas en tröskel i portalen men jag orkar inte ta tag i det igen... människorna på tröskelaffären fattar ju inte ett smack när jag försöker förklara så det slutar alltid med att jag säger att jag ska fundera (på deras totalt värdelösa förslag) och återkomma.
Så har jag ju iofs inte kommit överens med tidigare nämnd sladd i fönstret men den räknas nu mer som inredning och därför behöver jag inte göra klart den... än!

Nu är jag dock lite sugen på att åka till IKEA... gärna i en kombi :P

Trackback
RSS 2.0