svängdörr kanske inte vore fel?

jaha... då va det dags igen! jag kommer verkligen sakna bloggande när köket är klart =)
Men... hoppas att nästa projekt inte låter vänta på sig lika länge med att komma igång som det gjorde mellan köket och det före det.

Fick se idag att det inte kommit med någon bild på portalen sen den blev klar...
Så kan det inte vara!!!

image29

och när ni ser den här bilden så kanske ni förstår vad nästa projekt kommer att bli!! hehe!
Den uppmärksamma kan även se att jag fortfarande håller liv i Herr Fikus som jag fick från jobbet!! lite imponerande va Eva?? men så kollade jag ju på nätet hur jag skulle sköta den ;)

När knappt halva den här dagen passerat hade jag haft besök av inte mindre än FYRA karlar :P
Redan innan jag hunnit duscha ringde elektrikern på dörren... min fula ovana att inte öppna dörren om jag inte gjort mig färdig fick stå tillbaka till förmån för att få SPISEN installerad!!
Nu har jag både vatten och spis i köket!! jag kan alltså koka pasta... eller potatis... eller egentligen vad som helst, det kan ta tid att räkna upp allt jag kan göra men ni fattar säkert!

image30
Nu ser man verkligen att luckorna inte är vit vita utan nån annan vit... gräddvit kanske?

Efter detta besök beslöt jag att det nog va säkrast att få den där duschen avklarad innan fler besökare skulle hinna förära mig med oväntade visiter.
och tur va väl det... inte lång stund efter ringde det återigen igen på dörren... denna gången köparen av kyl/frys, även detta ett efterlängtat besök, nu är det inte fullt så trångt i köket längre!
Köparen hade med sig bärhjälp så nu är vi uppe i tre karlar...
Den fjärde får väl för dagen gå under benämningen spacklaren, det är inte lite förabete som ska göras innan man får börja med det som verkligen är roligt; att kladda med färg :P

För tillfället har jag åtagit mig den Ooo så viktiga uppgiften att se till att spacklet torkar som det ska... och utan att skryta kan jag säga att jag sköter uppgiften utomordentligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0