I-lands problematik

En väldigt jobbig dag börjar närma sig sitt slut... har varit på begravning idag... inte kul alls...

Min ögon gråter... tårar trillar...           hela tiden känns det som!

Men... eftersom det förhoppningsvis kommer hit ett antal av mina vänner imorgon har jag även städat lite... idag va en bra städ dag! det va riktigt trevligt faktist!
Tänk om jag kan säga det samma på söndag haha!!!

men iaf... nu till mitt problem! denna gång är det inget handtag utan en sladd... en vit ful sladd som tydligen är ganska nödvändig för nån form av elektrisk överföring :/ HALLÅ!! vad är det för fel på trådlöst??
har min vana trogen ägnat en lång stund av mitt liv med att ta olika bilder på den dumma sladden för att få till den absolut bästa vinkeln och här kommer resultatet!

image41

Ja.. ni ser ju själva!!
hur tokigt kan det bil?? kortar man bara av sladden så kommer den ju sitta helt fult snett över väggen och att sätta fast den med sånna vita spik pluttar är ju inte så smart med tanke på t.ex. ev kommande julpynts utövande!

VAD GÖR MAN??? snälla... hjälp mig! (gissar att det är för sent att vara anonym! haha!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0