bilder är på gång...

Ojojoj!!!
Nu är det mycket att hinna med om dagarna!! viljan finns men fötterna börjar säga ifrån =) börjar nästan tro att det inte är mina skor på jobbet som är dålig utan att jag ställer till det på fritiden =)

Idag har det mesta blivit klart...

  • Lister- tak
  • bård
  • lister golv (socklar för den som vill)
  • tröskel
  • spottar
  • el uttag - vägg
  • taklampor
  • diskamskinen + avloppet (japp... här ska reklameras!)
  • TERMOSTAT
  • Fläkt
  • Fönsterbräda

  • Skulle fått lite el klart imånn om det inte vore för att det är DEN STORA DAGEN imånn =))
    Längtar sååå till min födelesdag!! har inte det minsta åldersnojja som alla försöker truga på mig... 25 är den perfekta åldern!!! 30 är en perfekta ålder!!! 40 är perfekta... and so on... and so on!
    Det enda som jag eventuellt är lite nojjig över är... och här kommer det: out in the open!! (lite M/E manér över detta!)

    NI!!! mina "vänner"

    Är så förbannat jävla trött på allas era bortförklaringar nu!
    Den ena är ensam, den andra för sällskaplig, den tredje för bunden, den fjärde för vek och så kan vi fortsätta... i oändlilghet känns det som!
    Det är sorgligt... på riktigt SORGLIGT att så få av dem jag trott stått mig nära väljer att fira det här med mig.
    Hoppas verkligen ni fattar hur besviken jag är på er och att alla era ursäkter inte betyder ett skit för mig... det som betyder nått är vem som finns och vem som inte finns där.
    Ni gottgör det inte med att smsa att ni vill träffa mig "en annan dag" vet ni hur många sånna sms jag har sparade i mobilen idag?
    Jag vill inte fira min 25års dag i sju veckor med djupa förtroliga samtal på tu man hand!!!

    Som vanligt finns jag kvar här... för ALLA... och jag kommer inte visa nått annat än ett leende...

    funderar du över om det här gäller dig så gör det troligen det... jag tycker så mycket om er alla men om ni bara visste hur ni sårar mig...

    MEN! dom som faktiskt inte tvekar en sekund utan vänder upp och ner på sitt liv för att komma hit... Me lika ALOT!!! *kärlek*


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0