Wedding cake

Den här helgen har gått lite i hemligheternas tecken men nu är det fritt fram att blogga!

Igår förmiddag hämtade Ståhlbrudarna mig och vi åkte iväg för att garnera bröllopstårtor!


Det var ett par av Ståhlisens bästa vänner som skulle gifta sig och hon hade fått uppdraget att baka deras tårtor. Hon hade förberett dagen innan och hennes dotter och jag behövde assisterade vid dekorationen.


Jag älskar att pyssla med tårtor och cupcakes men inte ens under min mest intensiva bakperiod skulle jag ens kunnat drömma om att få göra en sån här beställning, så när vi väl var klara sjönk det faktiskt in...

Jag har fått vara med och göra bröllopstårtor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0