Personal matchmaker

Det här med att vara singel, gå på date, tycka att det ger nått även om man helst bara vill glömma att det någonsin hänt...

Ni ska få höra om det framöver, when I'm ready. 

Det va ett tag sen jag bestämde mig för att det inte skulle bli nån mer date på ett tag. Men igår blev tristessen och nyfikenheten för stor. Jag har hört och läst så mycket om Tinder att jag till slut valde att ladda ner appen och jag har upptäckt nått kul där...


Appen kollar av om jag och den föreslagna personen har några gemensamma vänner!

Och varför är det ingen av er som presenterat någon av era snygga vänner för mig undrar jag nu?! nu vet jag ju att ni känner dem.

Det som kanske är ännu roligare är att den person som överlägset flest gånger är den gemensamma vännen är min egen Bror. Han känner tydligen hur många snygga karlar som helst och skulle kunna leka Amor dagarna i ända.

Så till både honom och mina övriga vänner: Kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0