Hälsoplan och lugnade nerver

Promenerade ner till gymet på förmiddagen för att gå igenom min personliga hälsoplan inför dom tre kommande veckorna som testpilot.
 
Det gick ganska bra och jag fick presenter för att jag anmält mig till detta!
 
 
Jag älskar att få presenter! men faktum är att jag blev aningen gladare över att våran coach berättade att hon bokat in sig på samma pass som mig ikväll för att jag skulle slippa vara ensam nybörjare. Visserligen hade jag bestämt mig för att inte låta det påverka mig men det känns ändå bra att ha lite moraliskt stöd.
 
Hon lovade dessutom att skjutsa hem mig om benen inte skulle bära efter mitt första step-up pass på fyra år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0