Paus

Har tagit en paus från min tenta och för att vila tankarna från den så tänker jag på pauser istället.
 
Närmare bestämt på alla olika slags pauser det finns och hur inkonsekvent det pausas åt alla håll. Till exempel jag nu då, som har paus. Men har jag paus eller har jag tentapaus?
 
Nu vill jag veta, betyder paus att man låter bli att göra något eller betyder det att man gör något? 
 
Till exempel, det finns dom som tar bloggpaus. Då låter dom bli att blogga. Medans det finns dom som tar rökpaus. Då röker dom så det står härliga till.
 
Så nu har jag alltså gjort uppehåll i mitt tentaskrivande och spenderat den tiden med Tea, i solen på balkongen och nu vill jag har ett svar
 
 
Har jag tentapaus på balkongen eller har jag balkongpaus från tentan? har jag en dubbelpaus eller bara paus? Eller har jag rent av ingen paus alls eftersom min hjärna uppenbarligen inte lyckats försätta sig i viloläge över huvud taget?!
 
Jag vill faktiskt veta! Och sen, beroende på svaren - kanske jag behöver en paus.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kvalitetstid med Tea skulle jag vilja kalla det.
Mamma

Svar: Ja så är det nog :)
Allicen

2015-03-10 @ 07:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0