Cloetta - hur det gick

Minns ni att jag drabbades av det fruktansvärda traumat av att det i min gott&blandat-påse bara fanns en lakritsrevolver?
 
Jag gjorde ju det enda rätta för en god samhällsmedborgare och uppmärksammade tillverkaren om detta.
 
Dom va snabba att svara och beskrev hur deras processer fungerar och meddelade att jag kunde skicka in förpackningen för att få kompensation.
 
För ett par daga sedan låg ett kuvert från dem i postlådan och förutom ett trevligt brev fanns där en hel bunt värdecheckar.
 
 
Passade nog har ju min lilla weekend-resa till Oskarshamn grävt ett djupt hål i min redan ihåliga studentbudget så med en nuvarande dagsbudget på 2kr har jag i och med detta mer "pengar" till godis än vad jag har till mat.

Man överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0