På en torsdag!

Igår hade vi sommaravslutning med Partylite-gänget och det bjöds både på tvårätters middag och härliga skratt.

Tha Boss är verkligen helt otrolig när det kommer till att få saker gjorda. Hon lagar mat, bakar bröd och gör sin egen glass samtidigt som hon roddar både företag och ett antal generationer, både gamla och unga, av familjen. 

Om jag så bara hade 10% av hennes produktivitet skulle jag framstå som rena duracellkaninen.


Minns inte när jag slutade skratta. Sådär högt och otvunget att det sätter fart på endorfinerna men igår gjorde jag plötsligt det igen. Och det kändes så befriande och faktiskt lovande inför framtiden.

Jag vet inte vart jag vill, men jag vet att jag måste ta mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0