Utmanande handdukar

Äntligen fick jag en ordning och reda-utmaning som var lite att bita i!
 
Idag skulle handdukarna sorteras och jag bestämde mig för att försöka klämma ihop alla på ett och samma ställe men för att det skulle funka behövde jag styra om lite i ett par garderober. Därav bilden på bröthyllan.
 
Så här såg det ut innan
 
 
När det kommer till handdukar befinner jag mig så långt ifrån en sköljmedelsreklam man kan komma. Handdukar ska vara urtvättade, lufttorkade och gärna manglade för att få till den rätta strävheten! Därför består också mitt lager till stor del, bokstavligen, av gamla godingar, även om det inte ger nån färgmatchad förvaring.
 
Hur som helst, med en extra trådkorg och ett halvt extra hyllplan kunde jag tömma det lilla handuksskåpet jag haft i tvättstugan!
 
 
Jag kommer garanterat att göra om allt detta så småningom för att sortera utifrån hur och vart jag använder de olika handdukarna men just nu känns detta toppenbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0