Dagens blygsamma sysselsättning

Har haft distanslektion ikväll och kan, efter bara två tillfällen konstatera att det finns en besserwisser utan dess like i klassen.

Hur svårt kan det vara att bara låta läraren köra sitt race?!

Förutom det har jag genomfört dagens ordning och reda-uppgift. Att gå igenom tidningar och magasin. Det var snabbt gjort eftersom jag knappt läser varken det ena eller det andra men en ynka tidning hade lyckats gömma sig i korgen med postorderkataloger så den åkte ju direkt i återvinningen.


Som motvikt till allt detta städande har jag börjat gå loss på tapeterna i hallen och stöket är nu ett faktum på bottenvåningen!


Känns som att jag är klar vilket år som helst ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0