Sånt som är viktigt

Som av en händelse upptäckte jag att Revenge börjat igen. På ny dag och ny tid (=dålig stil).

Jag tog tillfället i akt att gå loss på en påse gott & blandat som legat och frestat i skåpet och självklart hällde jag ut allt innehåll för att kunna göra upp en lakrits-plan. Man vill ju inte råka äta upp alla dom godaste på ett bräde utan måste helt enkelt sprida ut delikatesserna under frosseriet.

Men döm om min förvåning när jag upptäcker att det endast fanns en enda ynka liten godlakrits!


Ska det vara så här? Alltså på riktigt, ska det det?!

Jag tänker då gå till botten med detta och har därför mailat min stilla undran till konsumentkontakten. Alltså på riktigt.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0