Massa G

Ordvitsen i det här inlägget vill jag å det kärleksfullaste tillägna min syster Nea. Jag vet att du kommer jubla av glädje inför detta!

Nåväl, ni vet det där uttalet "massa g" som  främst äldre herrar (läs gubbar) tvångsmässigt måste upprepa varje gång dom kommer i kontakt med ordet massage.

Nu är det jag som är gubben! Jag lovade nämligen mig själv en massage som belöning efter min första godkända tenta. Och jag fick vänta länge men till slut trillade resultatet från psykologin in. Och det va inte bara ett G utan det va banne mig en massa G. Eller ett V och  G om man ska va petig men det kan ju jämföras med G i plural tycker jag. 


Sen den där massagen har jag suttit fyra hela dagar med hemtenta. Jag var bland dom "tidiga" att lämna in. Närmare bestämt 21.30 igår kväll, vissa satt till 3 inatt och endel höll fortfarande på imorse när vi andra åkte in på föreläsning. Deadline kl 9 på morgonen, vad fan är det liksom?!

Nåväl, det här vill jag INTE göra om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! /Nea

2015-12-04 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0