SuperStåhlVännen

Glöm SuperStålmannen! Jag har SuperStåhlVännen! det är typ åratal sen jag träffade Ståhlbrudarna sist och jag vet att det kanske inte är helt logiskt eftersom jag inte känt dem ens ett år ännu, men ändå. Ändå!



Förutom fika och trevligt sällskap fick jag en födelsedagspresent och det kanske märks att jag inte är nån spelhaj för jag visste inte ens om att det finns nått som heter minitriss :0


Ikväll blir det alltså spänning på hög nivå och jag ska snart burra ner mig i soffan med te och triss.


När det gäller blomman så funderar jag på om den rent av klarar av att vara ute redan nu? Vad tror ni? Det skulle ju verkligen vara trevligt att få börja piffa på balkongen!


Blir så glad varenda gång jag förbi köksbordet och ser dessa skönheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0