En mycket ovanlig, vanlig torsdag

Det finns vänner som är helt otroligt perfekta och det märkliga med dessa personer är att dom inte har en aning om in egen fulländning.
 
Jag satt hemma en onsdagkväll med ont i magen inför mormors begravning som skulle vara på torsdagen efter. Många tankar gick till det faktum att jag kände mig så ensam i allt. Det är helt enkelt inte rätt att man ska gå igenom sådant utan någon som man kan hålla i handen eller sitta och prata tillsammans med när allt är över och bara tomheten finns kvar.
 
Så plötsligt, helt utan en aning kom frågan från underbara Cissi; "vill du äta kvällis med mig och Lovis imorgon" och allt bara brast. Det var klart att jag ville! det var det enda jag ville och ganska sent på kvällen efter begravningen åkte jag dit och blev så uppassad och bortskämd att jag tvivlar på att jag är värde det
 
 
Underbara människa, kan man någonsin ge tillbaka för allt man får...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0