Titta en pigtittare eller gör om - gör rätt

Jag begriper ju att det kommer vara svårt att övertyga er om att det jag skriver nu är sant men denna lilla pigtittare fick jag när jag var liten och den har varit högt älskad.
 
 
Jag fick en idé om att använda den igen har därför målat den
 
 
Tyvärr har jag glömt vad min tanke från början var men jag ser framför mig nått med silver, pärlor och murgröna. När jag ställde upp den upptäckte jag dock att jag gjort en dundertabbe
 
 
Kanske syns det inte så bra men jag har ju helt missat att måla sidorna på lådan. Ett måste om den ska kunna stå på glänt, så det blev raka vägen tillbaka ner i tvättstugan och där ligger den nu och torkar...
 
Om jag kommer på var jag skulle ha den återstår dock att se.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0