Högskoleprovet 2014

Istället för att åtnjuta en härligt ledig lördag gick jag istället upp i ottan för att bege mig till Lindesberg och mitt livs första (och troligen enda) högskoleprov.
 
 
Jag har varit väldigt nedstämd inför detta då jag inte har någon som helst motivation, varken att förstöra en ledig dag, eller att plugga. Under dagen kändes det dock ganska bra och jag log lite för mig själv ibland när jag tyckte att jag klarade frågorna galant! En av fem delar kommer räknad bort, eftersom de är testfrågor från dem som skapar provet och mitt hopp stod till att det var en av mattedelarna där jag i princip inte kunde en enda fråga.
 
Nu har jag dock kollat på facit som hunnit publiceras och när det gäller testfrågorna verkar det inte bättre än (om jag tolkat det hela rätt) som att det var den enda delen där jag svarat bestämt på varenda fråga =(
 
Därtill visade det sig när jag rättade min lilla kom ihåg lapp att känslan bedrog och resultatet kommer nog visa sig vara b e d r ö v l i g t.
 
Fy bubblan vad jag känner mig dålig och uppgiven inför framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0