Pysselshopping

Har varit i Örebro på ett möte idag och efteråt gick jag en liten sväng på stan. Besökte på Panduro idé & hobby där tjejerna som stod i kassan va så himla gulliga att jag va nära att börja tjuta när jag gick ut därifrån.
 
Lycka. Glädje. Skratt. Jag vill också...
 
 
Funderade en hel del på fenomenet svek när jag satt i tåget på väg hem, en kär vän berättade idag att hennes livskamrat gått bakom ryggen på henne, äventyrat familjens trygghet och ljugit för henne när hon konfronterade honom och krävde att han skulle lägga alla kort på bordet. I handlingsprogrammet som jag genomgår finns möjlighet att bearbeta sorgen efter förlorad tillit, men även om man gör det, kan man helt och fullt återfå förtoendet för någon som en gång missbrukat det?
 
Tror ni det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0