Marken 2013

Under helgen har det varit marknad i Staden. Jag saknade att ha någon speciell att dela allt med, men jag har haft shoppingsällskap av mamma och bärhjälp av pappa  :)
 

Det blev lite färre inköp än andra år och särskillt märks det på att jag inte köpt så mycket ätbart som i vanlig fall. Visst sneglade jag på kryddorna, honungen, ostarna och andra godsaker, men eftersom jag inte lagar mat längre så bestämde jag mig för att avstå. Det blir ju bara ännu en käftsmäll att gå och se på varorna här hemma sen när dom inte kommer till nytta.
 
En liten ostbit, naturgodis och några gigantiska (men inte så smakfulla) fudgebitar blev det ändå på födosidan och därtill ett par väskor, några blommor, pysselgrejjer och mutor till Tea så på det hela taget är jag ganska nöjd. Imorgon har jag semester för att åka till vårdcentralen men bäst av allt är att jag tänker ta sovmorgon :)
 
Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alldeles lysande. :)Hittade fina termobyxor till K, som passade perfekt, för en billig peng. Dörrkrokar snorbilligt. :)Vi har haft skoj, lillskruttan och jag, hon har handlat det hon ville och jag handlade inte en godisbit eller massa strunt. :)

Svar: Det ska börjas i tid :) Det är a och o att barnen får lära sig hur viktigt och bra det är med marken! Årets största storhelg ^^
Allicen

2013-09-30 @ 12:27:55
Postat av: Hanna

Ha ha ha, jaaa, helt klart. :)

2013-09-30 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0