Ordning och reda!

Jag har gått och klurat på hur jag ska kunna förvara mina strumpbyxor och leggings på ett bra sätt för att, dels hitta det jag ska ha men också för att få en överblick över VAD jag har...
 
Tidigare har jag haft allt legat i en ganska djup byrålåda och visserligen har jag gjort några tappra försök att sortera i olika högar efter färg och så men det som legat i botten har jag inte haft någon koll på.
 
 
Jag bestämde mig för att köpa insatser med små fack som kunde fungera som avgränsare och som möjliggör att jag  kan sorterat efter tjocklek, om det är med eller utan fot och sist, men kanske viktigast av allt; färg!  och jag är såååå nöjd!
 
 
Med allt utom att jag mätt fel då vill säga, för istället för att få i fyra insatser i lådan funkade det bara med två så jag fick motvilligt stuva om lite och använda två olika lådor.
 
Detta var bara en idé jag fick men jag är jättenyfiken på om det finns smartare lösningar! Hur förvarnar ni era strumbyxor?
 
Och note to self; köp INTE fler svart nylonisar ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Strumpbyxor, näää. Har väl några svarta liggandes i en ruuul någonstans.

2013-06-01 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0