Barnvakteri

Efter att jag fått frågan om att vara barnvakt kände jag för första gången på länge att jag verkligen längtade efter något som jag planerat att göra! Hela morgon var jag lite spänd och nervös över hur det hela skulle gå och nu i efterhand kan jag konstatera att det gick väldigt bra för att vara premiär :)
 
 
För att göra mig lite extra darrig i knäna hade Tutan fått en informativ body, dagen till ära. Hon levde dock inte upp till budkskapet utan hon jollrade bara en aning då och då. Dagen bestog av mycket lek, ett par promenader med vagnen, lagom med vällingätning och väldigt lite sömn.
 
Tusen tack underbara Cicci, för förtroendet och för kvalitetstimmar värda namnet med världens goaste unge!!!
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är jag som ska tacka! Utan dig hade jag inte fått in nå hö! Tutan verkar mycket nöjd med dagen :)

Svar: Nä precis! Inte ett enda halmstrå hade kommit in om inte jag va där... =)
Allicen

2013-07-21 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0