Julkorv i mängder

Ikväll har jag varit hemma hos Nisse med korvtillverkning på agendan. Väldigt god korv ska tilläggas!
 
 
Nisse bryr sig inte så mycket om att jag är ett deppigt vrak utan hittar på än det ena än det andra som ska göras och jag hittar på tre gånger så många ursäkter till att inte hänga på. Ofta får jag dock se mig besegrad av hans envishet och utan att nagga allt för mycket på min stolthet får jag väl utrycka mig som så att det inte är helt ovanligt att det brukar vara riktigt roligt när det väl kommer till kritan..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där Nisse verkar vara en bra människa. :)

Svar: Jag hoppas på det =))
Allicen

2013-12-22 @ 22:38:45
Postat av: Hanna

BTW, jag känner igen korven. ;)

Svar: Haha! vad rolig du är =)
Allicen

2013-12-25 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0