En riktig överaskning

Jag ääälskar överraskningar! dessvärre är det sällan jag känner mig riktig överraskad då min abnorma nyfikenhet allt som oftast bidrar till att jag luktar mig till allt som kan tänkas vara tänkt som ett otippat moment.
 
För en tid sedan hade jag dock besök här i Borgen och när jag skulle gå och lägga mig senare samma kväll tappade jag hakan så hårt att det faktiskt formades en liten grop i sovrumsgolvet...
 
Där stod jag i ett nattlinne som hängt med sen mellanstadiet och hade precis lyft bort täcket i sängen när jag fick se
 
 
Helt ensam bara stod jag där med ett flin från öra till öra och lite lätt rodnande kinder, men bäst av allt var känslan i hjärtat! Oh mi, Oh my så länge sedan jag kände något liknande.

Det var precis som att hjärtat liksom slog ett slag.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fint gjort. :)

2013-12-15 @ 11:40:19
Postat av: cessa

<3 :)

2013-12-15 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0