Pisse Mugg

Det sägs att kvinnor väljer partner efter sin far och att män väljer någon som påminner om deras mor. När det gäller Mr. T är väl frågan om det inte ligger lite sanning i det ändå...
 
Faktum är att det det med tiden börjat utkristallisera sig en gemensam nämnare hos oss bägge fruntimmer. Nämligen ett notoriskt samlande... Efter kärlekens sista besök i sin hemstad kom han hem med en stor kartong innehållandes en mindre servis vars existens ingen av oss kände till.
 
 
Dessvärre är ju jag den petiga typen så trots att jag bara älskar modellen, faktiskt så mycket att jag gått och suktat efter nya tallrikar i den här formen, är det ju detta med Musse Pigg.... det är inte helt och hållet min grej.
 
Jag har dock bestämt mig för att välkomna denna lilla mus, så jag får helt enkelt se till att ösa upp mat och grejjer hela tiden så trycket inte syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0