I slutet av regnbågen finns en skatt...

Jag har ca 8 garderober och kärleken har tre. Med anleding av det fick jag avslag på frågan om att jag skulle få ta över en del av hans utrymmen och därför ägnade jag förgårdagen åt att försöka få in alla kläderna i mina befintliga garderober.
 
För mig är det av största vikt att kläderna hängs in efter ett givet system där de sorteras efter typ, så som t.ex linnen, toppar, långärmat, shorts, kjolar och byxor.
 
Många i min närhet tycker att jag har (för) mycket kläder. Jag håller inte med, jag har ju aldrig något att ha på mig!


Avd. för linnen, kategori breda axelband
 
Uppdraget gick det inte så bra... tre högar ligger kvar som jag inte vet vart jag ska trycka in och helt slut på galgar blev det. Stackars mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0