Stenkul?

Idag är det grått här i Staden men än så länge verkar det vara fritt från väta i luften och jag hoppas verkligen att det håller i sig eftersom det under helgen arrangeras sten och mineral-mässa. Mässan är en av de största för dem i branschen och pågår i dagarna två, jag brukar gör ett kortare besök under någon av dagarna och i år ska jag även kombinera det med ett besök på det för orten nya fenomenet torghandeln!

Ibland har det hänt att jag kommit hem med ett halsband eller armband alt. stenar/pärlor för egen tillverkning av smycken men oftast hittar jag dock inte specielt mycket. Men tur är väl då att shopping inte är det primära för mig i sammanhanget, jag tycker bara att det är kul när det händer nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0