Midsommar(afton)

Det känns lite overkligt att det redan är midsommar men så är fallet... jag har dagen i stort sett planerad och jag tror att jag kan ta det hela med ro och ändå hinna göra det jag ska :)
Först och främst måste jag gå över gården efter marinad, tänker mig att syster eller systers manboy får kasta ner en påse till mig från balkongen för jag orkar inte gå upp för deras trappor, inte konstigt att magen växer!

Därefter blir det iordningställande av mig inför en fikaträff hos mor och fader vår samt lite småpyssel med en sommarpresent och till kvällen är det uppgradering av mig själv för att senare ikväll ge mig iväg till något slags samkväm. Vilken tid är dock oklart men jag tänker mig att det ger sig under dagen.

Tyvärr blir det tidig kväll eftersom det är jobb som gäller för mig under helgen. Det kännst lite trist men eftersom det är sista skiften på hemmet på en väldigt långt tid så känns det ändå inte så betungande, man får helt enkelt gilla läget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0