Ensammast i världen :(

Då sitter jag ensam på hotellrummet igen och jag känner mig så övergiven :'( Sedan igår eftermiddag har jag ju haft sällskap här i korridoren av ett gäng härliga Värmlänningar men nu är jag alltså lämnad åt mitt öde.


När det gäller kvällen och natten igår vet jag inte riktigt vad jag ska säga, men under sumeringen innan sovdags kunde jag iaf konstatera att min teori när det gäller det sociala spelet norr, resp söder om Staden fortfarande är rätt och riktigt. Tyvärr.

Det är märkligt hur atmosfären och känslan som människor utsrålar kan vara så olika beroende på vart man är! well well, det är väl bara så det är när man gå på lokal men en positiv sak som jag kommer bära med mig är i alla fall att jag inte längre behöver skämmas om 'my hump' råkar dra igång på någon av mina spellistor... här lyssnar man fortfarande på 'cotton eye joe' och under taxiresan in till stan fick vi tillfälle att köra lite gammal hederlig 'macarena'-koreografi!

Way to go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0