God morgon!

Är verkligen uppe tidigt idag men tänkte att det är bäst att passa på när jag helt chockartat vaknade upp och känner mig utvilad...
Hade hoppas på att komma igång med mitt fotande under dagen, är inte helt säker på att det blir så men jag har i alla fall skrivit ett tvångskontrakt med den fotomodell jag kommer att behöva till en del av uppgiften och det är alltid något!

Måste föresten skriva att jag kollade på det första avsnittet av 'kändisdjungeln' igår, ni vet programmet som fått så mycket kritik för att det inte har tillräckligt kända kändisar... Hur som helst, enligt min uppfattning är det inte kändisarna som är problemet (jag menar, Rafael Edholm får gärna ses som både B, C och D-kändis, jag har inget emot att titta på honom vilket som!) Nä, då tycker jag att ett betydligt större problem är det faktum att programmet är crap!
Det enda, förutom Edholm som lyfter programmet är ju Bonden Karl-Petter! Han borde få ett alldeles eget program istället tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0