Fredag

Under eftermiddagen har jag tänkt ta mig ombord på ett av TiB's kärlekståg, denna gången kommer jag dock välja ett som går norrut och planerar för avstigning på La station!
Jag har aldrig åkt tåg åt det hållet förut så idag kommer jag få uppleva ett 'första gången i mitt liv-moment' häftigt va?

I La kommer det att ägnas en del tid på stan och jag har bestämt att jag får handla om jag hittar något som jag vill ha, däremot finns det inget som jag ska leta efter och det brukar vara ett ganska bra utgångläge!
Efter (ev) shopping gissar jag att det blir ett besök hos mormor o morfar, kanske blir det fika och kanske kommer jag få en demonstration av morfars nya räser-rollator :)

Jag har dock för avsikt att vara tillbaka hemma i Borgen i tid för att hinna se fredagsfinalen av Idol, idag är det ju som bekant rock-tema och jag är övertygad om att Erik kommer att briljera!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0