Dags att komma igång

Det börjar bli hög tid för mig att ta mig iväg mot duschen... håret är inte tvättat på ett par dagar och det går att forma precis vilken frisyr som helst, utom kanske just den jag tänker mig att jag vill åstadkomma :)
Därefter blir det lunch följt av en promenad till City för att se om det går att komma över en mascara här i Staden. Mission impossible?

Skulle egentligen behöva packa en bil full med återvinning, böcker som bibblan skriver till mig och vill ha tillbaka samt ett par i stort sett nya 'mocca'stövlar som jag planerar att göra mig av med (nån spekulant?) men då går jag miste om promenaden som jag tänkt kombinera mitt inköp med så jag avvaktar lite med mina övriga ärenden så länge... Jag menar, man vill ju dra ut på det roliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0