regnpromenad

Om en liten stund ska jag ta på mig svedalas fulaste mössa och ge mig ut i ruskvädret på promenad, planen är att jag ska avsluta rundan hos mor och far där jag dels tänker titta på bilderna från igår (och även läga in dom i en mapp som jag kan öppna här hemma) och dels att jag ska se om deras dator är mer kompatibel med filmerna jag ska kolla på genom skolan.

När jag försöker titta på dem här hemma ser jag bara halva bilden på alla filmer som min lärare gör och när det betyder att alla menyrader i programmet vi ska lära oss försvinner känns det svårare än vanligt att hänga med!

Varför blir det så? Kan någon hjälpa mig att styra upp det hela så att jag kan se filmer i fortsättningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0