Utbildning

Har just kommit hem efter en dags utbildning i Örebro, har haft en mycket trevlig och givande dag trots att min nya kursbästis hade avbokat och inte var där :(
Det lilla som återstår av dagen kommer att ägnas åt sanering i borgens bottenvåning, får se hur petnoga jag kommer orka vara men viktigast är ändå att det ser skapligt ut tills dess att bankmänniskan kommer och ska göra en värdering!

Tyvärr hade jag ju hoppats på att renoveringen av badrummet skulle kommit lite längre tills det är dags, i alla fall så pass att man hade kunnat se skåpen och/eller duschen men som läget är nu ligger fortfarande täckpappen kvar på golvet och inte ett ljud har hörts om när inredningen kan tänkas bli levererad...

Nåväl, hör jag inget inom ett par dagar så får jag ringa och fråga vad som har hänt! nu ska dock sluta tänka på allt sånt och bara lata mig en liten stund under tiden jag kollar igenom era bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0