Dagens svåraste

Jag pluggar.

Det känns fint och bra att jag lyckats uppbringa självdiciplin så till den milda grad att jag faktiskt sitter och läser om alla tråkiga gubbar som bara krigar samt att jag försöker ta reda på vad sjutton det var som hände med europas ekonomi på 1800-talet (trots att jag kanske mer undrar vad som hänt med min egen den senaste veckan :S).

Det är fint, det är bra och det är förbannat svårt att veta om man gör rätt.
Men, det riktigt stora problemet stöter jag på först nu, när jag börjar fundera på vart mitt specialarbete från the old good days i gymnasiet kan tänkas finnas... Den som kommer med det rätta svaret vinner... nått fint..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0