Att patrulla eller inte patrulla... det är frågan...

Det är konstigt hur dagar kan gå så fort när man inte gör något... att inte ha något att göra brukar ju vara tråkigt och då brukar ju tiden sega sig fram... inte idag dock av nån konstig anledning och snart måste jag börja förbereda inför morgondagens lilla resa till Karlskoga :O

Det är nämligen där allting kommer att börja... hela den kommande månadens arbete ska styras upp och jag hoppas att jag kommer vara liiiite klokare på hur det hela ska gå till när vi är klara imorgon, men risken är att det hela urartar totalt eftersom 99% kommer att förära oss med sin närvaro.
Just nu befinner jag mig i ett tillstånd där jag mer än gärna skulle vilja banga... det känns.. hmm.. inte lika kul som jag hade tänkt mig men det finns minst tre små anledningar till att jag inte törs backa... 

1. jag tror att jag blir dödad om jag säger att det behövs en ersättare i det här läget
2. gör jag inte det här har jag inget jobb på en månad
3. jag har just gett mig in i byggbranchen på nytt och håller som bäst på att tillverka en söt liten bro ;)

Så det är helt enkelt så att har man gett sig in i patrullen så får man stå sitt kast och patrulla bäst man kan... eller inte kan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0