Solkysst

Vi har kunnat vara ute en hel del i det vackra vädret och för några dagar sen brände jag såklart upp mig... min vänstra arm ser ut som en dansk flagga och melanomen frodas på axlarna och längs nyckelbenen :S
Det är så illa att jag tom har bränt mig i hårbotten, vilket jag tidigare bara hört talas om att man kunde göra men aldrig riktigt trott på... tji fick jag igår morse när jag med en bestämd rörelse drog borsten genom håret! GAH..

Min roomie ligger och skrattar åt mig på kvällarna och igår trodde jag att jag skulle få en komplimang av den 29årige dansken när han sa "vad fin du är idag" och vifta med händerna mit mig, därefter tillade han "alldeles rød"!


Stackars mig  =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0