Hata vardagen

Det blev tidigt kväll igår efter att mamma och pappa bjudit på en god middag med grillat och jordgubbstårta till efterrätt, så före 23 låg jag däckad och sov som en gris... vaknade ungefär 12 timmar senare och känner mig ändå inte riktigt som människa!
Fick iaf en underbar start på dagen när lilla Tea gjorde mig sällskap och gosade lite innan det var dags att kliva upp och göra iordning en frukost som jag själv fick bestämma vad den skulle bestå av =) Lovely!

För tillfället sitter jag och kollar igenom alla avsnitt av Desperata och Grey's som jag missat.. dvs att jag slösar bort en massa tid av mitt liv där jag egentligen kunnat gjort något viktigt och bra, men som jag helt enkelt inte orkar med att tänka ut.
Det känns lite tråkigt att vardagen kommit över mig snabbt och jag var inte riktigt beredd på det, känner mig inte helt redo att bara fortsätta där jag slutade innan jag åkte...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ligger så efter i TV-Värden. Har runt 20 avsnitt att se av Grey´s, ER, 24, B&S, Uglly Betty, Gossip Girl & OTH.... Så jag kommer oxå slösa mååååååååååånga timmar framför TV:n i sommar....:-)

2009-06-20 @ 15:44:11
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0