Regn

Fy vad trött jag är på detta regnade! om det bara kunde ge sig någon gång så man kan vara ute lite...
Planterade ytterligare en urna med blommor på framsidan idag och så har ett stycke "stenmur" lagats, det i kombination med att ogräset är borta gör att det ser riktigt trevligt ut på Borggården nu för tiden, men nått tillfälle att njuta av det har ännu inte givits alltså :(

Har för övrigt tänkt att jag ska försöka leta reda på städlusten under dagen men än så länge är soffan, filten och boken som jag håller på att läsa det enda som verkligen fångar mitt intresse... kanske kan det vara en bra taktik att helt enkelt läsa ut boken och på så sätt kanske kunna börja fokusera på annat än sagornas värld...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0