Tid är allt vi har...

... och därför känns det helt relevant att lägga en halvtimme på att slöa sig igenom bloglovin och i de flesta fall bara läsa texten där innan man klickar på 'marker som läst' nu har jag bara 35 olästa inlägg kvar och väljer att spara dom till ett senare tillfälle eftersom jag har för avsikt att försöka komma på nått som kan minska på 'vrak-faktorn' (tänkte att en dusch kan vara en bra början...) ikväll ska jag ju nämligen ägna lite tid i körkan innan det är dags för hårdrockskväll.


Kommentarer
Postat av: härta vore nåck...

Ha det nu riktigt roligt ikväll å headbänga ordentligt....

2009-01-31 @ 15:32:11
Postat av: Anna

Ja, gud vare mä oss ikväll... =D

2009-01-31 @ 16:01:09
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"härta vore nåck...":

I will! Men jag saknar er allt lite...



Jag har dock redan satt igång med att tillämpa mina kunskaper! Kommer man hem till mig får man SKylla sig SJälv!

2009-01-31 @ 18:25:25
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0